30. des. 2010

Litt nytt fra symaskinen

Har hatt to kvelder med litt syaktivitet igjen. Koser meg virkelig når jeg kan sitte der å pirke med småtterier. Bare så synd at min kjære lille lillemann har funnet ut at han skal våkne ihvertfall en gang hver kveld om ikke fler, for så å kreve at mamman eller til nød pappan sitter en goooood stund å koser før man kan legge seg til å sove igjen. Elsker å kose med han altså, men kanskje han kan sette av litt mer tid til sånt på dagtid isteden. ;)


De siste to kvelders kreasjoner er som følger:

Luer i div størrelser. Både til liten og litt større. Stoffer fra CeTho design og stoff og stil.


Overall-bukse til lillebror med min kjære traktor på. Sydd i velour og ribb fra stoff og stil og traktor i sengetøy fra det glade 70-tall.


4 kommentarer:

  1. Hei og god jul!
    Den buksa der skal du og jeg ha oss en liten prat om ser jeg :-)
    Har sydd en joggebukse og en genser før jul, men har ennå til gode å prøve selebukse!

    SvarSlett
  2. God jul til deg og! Skal vi det altså. Blir sikkert kjempekoselig det med en prat. ;)

    SvarSlett
  3. Så utrolig kule plagg du har sydd!

    SvarSlett