9. jan. 2011

Har du sydd igjen nå?

Det spørsmålet får jeg stadig fra mannen i huset. Og ja, det har jeg. Igjen. 
Er inne på tanken om å starte epla-butikk, så jeg driver å syr litt ymse når jeg ikke har bestillinger inne eller mine unger ikke trenger noe spesielt. I går kveld etter at småtrollene eller småenglene, alt ettersom, var i seng så satte jeg meg ned igjen. Resultatet ble som følger:

 Kjole i str 122 med blondekant og puffermer. Emma så den i dag tidlig og utbrøt: Å, så nydelig. Kan æ få den? Eh...nei, Emmamor ikke denne. Du har fortsatt noen og tredve kjoler i skapet ditt som passer så det holder foreløpig. Ei fornærma frøken ble blidgjort av en lovnad om sommerfugl-kjole når en eller flere av kjolene i skapet legges bort. 

Dette har jeg aldri prøvd på før, men syns de ble fine om jeg får si det selv. :) Smekke som er både lang og bred. Sydd i et voksduk lignende materiale som kan tørkes av og ikke blir vått igjennom. Blir nok flere sånne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar