5. jan. 2011

Champis og traktorvaffel.

Jeg og mannen har vært på før-salg på Moods of Norway i kveld. Kun for kunde-klubb medlemmer. Måtte jo nesten dra å SE når hele butikken var satt ned 50%. Skaffet oss barnevakt og dro avgårde vel vitende om at vi slettes ikke ville være alene der. MEN jammen var vi ikke forberedt på at så mange skulle være der sammen med oss. Og som folk handlet!!!! Enkelte måtte legge fra seg små hauger med klær bak disken mens de lette etter mer for de greide ikke bære alt. 
Jeg må si jeg er mektig imponert over de ansatte der nede. Greit nok det er jobben deres, men de gjør det med et så stort smil og er så hjelpsomme at det er en fryd å være der.
Og vi greide jo selvfølgelig ikke å gå derfra uten å handle. Jeg føler jeg var litt fornuftig i valg av varer ihvertfall...


Super undertøy gensre x 2. Jeg bor jo i sånne omtrent hele høst/vintersessongen på jobb, så jeg trøster meg selv med at det var fornuftig. Lov å prøve seg....

Støvler har jeg lenge sagt jeg trenger, så da ble disse med meg hjem.

Mannen kom hjem med dressjakke, t-skjorte og dongribukse og er strålende fornøyd med kuppene sine. Og jammen meg bor jeg ikke sammen med litt av en hunk. ;)



Nederst på buksebeina står det henholdsvis: Right dance foot og Left dance foot, så nå vet han hvilken fot som skal hvor om ikke annet.

Mens vi kikka og shoppa fikk vi servert champis og Moods egne traktorvafler. Sånt kan vi like.

3 kommentarer:

  1. Å, så heldige dere er da! Skikkelig kult undertøy og støvler. Og jeg kjøper ihvertfall unnskyldningene dine.....

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant jeg har gode grunner (det er det jeg kaller dem nemlig, ikke unnskyldninger)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg også er på leit etter sånne støvler, men det er ikke å finne. Googla det og kom derfor inn på bloggen din. Vet du hvor man kan få tak i de nå? Eller skal du tilfeldigvis selge dine ;)?

    SvarSlett