25. feb. 2011

Kjøkkenets nye smykke.....

Har mer eller mindre bestemt meg for at jeg vil ha litt mer røde innslag i huset og hva er vel mer naturlig da enn å gå til innkjøp av kaffemaskin. Jaja, kanskje ikke så logisk, men veldig godt. Altså ikke kaffen for min del, men når jeg fant en som lager både kakao og iste i tillegg til kaffe, så får jo jeg også nytte av skjønnheten


Det nye tilskuddet til kjøkkenbenken heter Dolce Gusto og er en kapselmaskin av den helautomatiske sorten. Man setter bare koppen under legger i ønsket "smak" og trykker på knappen. Når den er ferdig får du til og med en liten hyggelig melding på skjermen. :) NYT står det. Og det gjør vi. Gubben som lenge har vært helt motstander av kapsel/pods maskiner er frelst. Masse forskjellige kaffe typer å velge imellom og flere kommer det i løpet av året visstnok. 

1 kommentar:

  1. Herlig! Spørs om jeg må komme innom og teste kaffemaskina di en dag ;)
    Håper det går bra med hele gjengen og at dere holder dere friske og raske!

    SvarSlett