25. feb. 2011

Et lite glimt fra gutterommet.

Samuel har jo bodd på eget rom lenge nå, men jeg har ikke fått sumlet meg til å ta bilder av det før jeg rydda der i dag. Det mangler litt stæsj enda og det fins nesten ikke leker der inne for de ligger utover stuegulvet, men jeg er veldig fornøyd med den fine tapeten der inne.


Tapeten er fra Ferm Living og heter Rush Hour. Jeg elsker den. Passer meg som liker litt retro. Jeg syns på en måte det minner om klærne fra danske småfolk. :)  Gardinene har jeg sydd selv av stoff fra Ikea. De kommer nok til å byttes ut etterhvert, men henger fint foreløpig. 



Samuel elsker den lille kroken sin der senga står. Krøller seg godt sammen på saueskinnet på kvelden og sovner på et blunk. <3 Over senga henger en annen retrofavoritt, nemlig Hopptimisten med vinger. Herlig liten kar som svever der over hodet på den sovende lille skjønnheten min.

Han ser egentlig passe sprø ut og veldig vill i blikket. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar