9. mars 2011

Hurra for meg...

som fyller mitt år. Må feire meg selv litt på slutten av dagen. En dag som har inneholdt litt av hvert. Først en heldag på kurs pedagogisk videreutvikling for pedagogiske ledere, som helt sikkert høres fryktelig tørt ut, men som var veldig spennende og lærerrikt. Og man fikk EN DEL aha opplevelser i løpet av dagen i forhold til tenkesett og formulering i samtaler med både foreldre, barn og kolleger. Ojojoj så mye man fortsatt har å lære og godt er det.

Etter kurset rushet man hjem og hev i seg mannens ferdiglagde middag før familie og svigerfamilie entret huset for kaker og kaffe. Koselig å ha alle samlet rundt seg. Og mor fikk litt penger så hun kan dra på en etterlengtet bytur å bruke på bare seg selv snart. Også fikk jeg mitt første green gate produkt og det blir nok ikke det siste kjenner jeg meg selv rett. Fikk en grønn liten mugge med hvite prikker (bilde kommer en annen dag) som jeg gleder meg til å putte blomster i. Blir fin med Emmas egenplukkede markblomster i til sommeren. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar